Trasa začíná na soutoku Svratky a Svitavy u Olympie. Vydejte se po cyklostezce 5 až na most mezi Rajhradicemi a Rajhradem, kde pokračujte po červené turistické značce do Rajhradu, kde se nachází Benediktinský klášter a Památník písemnictví na Moravě. Místní klášterní restaurace nabízí občerstvení a v teplém počasí přijde vhod zdejší točená zmrzlina.

Za klášterem pokračujte po červené značce do Vojkovic, Židlochovic a po cyklostezce 5 na Unkovice, před kterými odbočíte na Nosislavský les a pojedete až do Uherčic. Zde se napojíte na cyklostezku Velkopavlovická přes Uherčické staré hory, kde se vám naskytne krásný výhled do okolí a na Pálavu.

Pokračujte stále rovně přes Žebrák až do Hustopečí, kde se nachází přímo u stezky Hradní pivovar na rohu ulice Hradní a Nádražní. Dále pokračujte po cyklostezce Moravská vinná a na ulici Kollárova pokračujte po červené značce kolem stájí a minizoo k Přednímu rybníku. Před rybníkem se vydejte neznačenou cestou pod Volskou horou kolem vinic a napojíte se na cyklostezku Krajem kvetoucí révy.

Pokračujte na Liščí vrch, Křepice, kde můžete odbočit kousek po modré značce na památník na kopci Čertoraj, který má připomínat osvobození Brna na konci II. světové války. Dále jeďte na Blučinu, Opatovice a Rajhradice směrem na soutok u Olympie.